Totaal aantal pageviews

zaterdag 8 december 2012

Allemaal rokjes....

Op 1 november ging ik naar het stoffenspektakel te Mechelen.

Ik bracht vooral tricot mee voor mezelf maar toch ook een leuk ribfluwele paddenstoelenstof voor de dochter.

Onlangs maakte ik er voor haar een simpel rokje van daar het nu toch een beetje koud wordt voor de katoenen rokjes...

De dochter was er blij mee:


Toen ik bij het "Leuvens Stiksel" op bezoek was geweest kocht ik bij bambi blauw ook een leuk stofje dat dochter lief zeker leuk zou vinden en maakte er nog een rokje van:






Ik liet onze meid dan ook nog eens in m'n stoffen bak van fluweeltjes graaien en ze koos onderstaand stofje ook  nog voor een rokje:


zo, nu kan ze een beetje verder met de koude winterdagen.

De volgende weken wordt het zoeken naar kerst en nieuwjaarsgeschenken... wie weet rolt er onder mijn stikmachientje ook nog iets vandaan.


Verwarm jullie goed tijden deze koude winterdagen


MamaCin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten