Totaal aantal pageviews

vrijdag 29 november 2013

Naai Kaffee

Samen met Evi Bex van crea-vie.blogspot.be sprak ik af om naar het 1e Naai Kaffee in Aarschot te gaan.



Ik kende Evi alleen maar van op de Facebook groep "Stoffemiekes", maar het klikte wel tussen ons, dus was ik razend benieuwd om haar in levende lijve te zien.

Evi stond in de inkom toen ik toe kwam, en het klikte meteen.  Heel de avond hebben we gezellig gekletst (ook met de andere mensen hoor) en af en toe werd het torn mesje boven gehaald.

Ik maakte nog maar eens een rokje voor dochterlief dit maal in rib.



Het was echt gezellig op het Naai Kaffee, er stonden CupCakes, Appelcake, chips, .... en er was koffie, fruitsap enz.... echt, de dames van het Naai Kaffee hadden goed voor ons gezorgd.  Wij besloten dus dat dit voor herhaling vatbaar was en kochten direct een 10 beurten kaart.  Hiermee krijg je ook korting bij oa www.els.rits.be (en laat het nu juist die buurvrouw zijn waar ik af en toe toch eens graag langs ga om haar stofjes te bekijken (lees: " beetje jaloers op haar mooie stoffenwinkel")).  De dame die gisteren langs mijn andere kant zat sprak gisteren ook vol lof over Els.  Zij had er ook al eens stofjes besteld en vond dit ook dik in orde :)


Mij zie je dus zeker terug op het volgende Naai Kaffee








1 opmerking: