Totaal aantal pageviews

dinsdag 17 december 2013

Gewonnen :):):)

Op zondag 1 december deed ik mee aan de give-away van Spruitsels:
http://spruitsels.blogspot.be

De gelukkige werd getrokken op vrijdag de 13e, en wat ontdek ik vandaag: ik heb gewonnen (de eerste keer in mijn leven :))  (zouden deze vrijdagen mij nog geluk brengen ;) )

Zie hieronder:

De winnaars!

De papiertjes werden vakkundig opgeplooid en er werd een onschuldige hand 
gezocht. 
Wegens geen kinderen in huis, is het die van de wederhelft geworden. 
(die van het hele opzet weinig tot niets begreep)…
En de eerste naam was: Cindy Godts! Als eerste krijgt ze automatisch haar 3 
keuzes, dus Cindy, dit pakketje komt jouw richting uit:

en wat heb ik gewonnen:

image

Knap hé, ik ben er super gelukkig mee, bedankt Ankita





1 opmerking: