Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 januari 2014

En de winnaar is........

 
 
Gisteren avond laat zag ik dat ik al 54 volgers had, tijd dus voor actie.
 
Vanmorgend vroeg liet ik de onschuldige hand van mijn dochter een naam trekken uit diegene die gereageerd hadden op mijn blog en volger zijn.

 
 


En de winnaar van mijn give away is:
 
 
 
 

 
 
 
 


Proficiat Angellekes Design jij wint mijn give away :)

Stuur je mij een mailtje met jou gegevens naar: cindygodts@hotmail.com


Toch wil ik jullie allemaal bedanken om deel te nemen, ik heb er weer een deel leuke volgers bij (die ik nu ook ga volgen ;)

Fijn weekend allemaal.

4 opmerkingen:

  1. olalala ik kom net thuis van een gezellige avond en zie nu pas via fb dat er een winnaar was.Ik dacht ik ga eens zien maar was nog meer verrast toen ik hier mijn naam zag staan. Cindy mijn gegevens komen er direct aan hoor en bedankt aan het dochterke die mijn naam uit trok . Joehoe mijn eerste give away gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen