Totaal aantal pageviews

woensdag 5 maart 2014

Gewonnen bij Lokakid


Lokakid deed op 11 februari een leuke give-away, ze ging nl naar: Le Chien Vert in Brussel en kocht er 4 verrassingsknopenpakketjes.
En om haar geluk met ons te delen gaf ze een knopenpakketje weg.... ik waagde ook mijn kans natuurlijk :)


Op 28 februari (haar verjaardag) trok ze een winnaar, dit schreef ze in haar blogberichtje:


Omdat het vandaag druk druk is, heb ik de random.org number generator gebruikt ipv al de 85 kanshebbers op een papiertje te schrijven en mijn dochter te laten trekken.

Het resultaat hiervan was 56 !

In in mijn spreadsheet stond er volgende naam bij nr 56 :



Ik had gewonnen, en gelukkig dat ik hiermee ben... want knoopjes: dat kan je nooit genoeg hebben... (dat is zoals stofjes, schoenen, handtassen, sjaals, nagellak kleurtjes, enz... )

Vandaag kreeg ik haar leuke pakketje toe:  


Wat een prachtige knoopjes, en haar dochter koos er ook nog een mooi stofje bij.... super gelukkig ben ik er mee....

Bedankt Jelle voor deze leuke give-away.  

Wie benieuwd is naar wat Jelle schrijft (zij heeft nl. ook een leuke blog) je kan haar volgen op: www.lokakid.blogspot.be



Geen opmerkingen:

Een reactie posten