Totaal aantal pageviews

zondag 16 maart 2014

Weekend = werken in de tuin, werken in het huis...


Weekend betekend bij ons vaak: werken thuis.... want in een huis met een toch redelijk grote tuin is er steeds wel werk....

Zaterdag kwam mijn vader helpen om het gras te ontmossen, en ja echt, het was nodig...


Nieuw gras gezaaid en meststoffen gesmeten... en nu een paar weken afwachten en er af blijven... en hopelijk dan terug een mooi gazon :)

Zondag ging ik te werk in onze keuken.  Volgende week komen ze onze keukenmuur plakken, en het papier moest er nog af... dus zondag 1e werk: er aan beginnen....






Ventlief kapte nog een gaatje voor de lichtschakelaar.


Ziezo, werkje geklaard en keuken opgekuist...


Vorige week ging mijn 4e Lotta Lady Bag richting hoboken.... Lin was heel gelukkig met haar tas en maakte van een stukje stof nog een bijpassend accesoir:


Prachtig toch die oorbellen :)  ik wou dat ik dat ook kon


1 opmerking:

  1. Flink aan het werk geweest zo te zien.. Ja zulke dagen gaan voor ons 31 maart ook in haha.. Dan eindelijk de sleutel van ons stulpje

    BeantwoordenVerwijderen