Totaal aantal pageviews

zondag 27 april 2014

Een origineel verjaardagscadeau voor dochterlief kan toch niet ontbreken...


Nu donderdag 2 mei wordt dochter lief 5 jaar ( wat gaat dit veel te snel ).  En omdat ze mama haar Bags zo mooi vindt kocht ik voor haar het Dottie patroon van Swoon Paterns.  Dit is een kleinere Bag, maar voor haar handjes goed draagbaar....

Ook leggen wij met de  familie bij voor een Mini I-pad (want ik ben het beu de mijne steeds te moeten missen).  Hiervoor maakte ik ook een zakje.

Ik koos een stofje dat ze zelf super mooi vond...



 

Ik hoop dat dochterlief er volgende week zondag (want dan is het feestje voor de familie en krijgt ze al haar cadeautjes) heel blij mee gaat zijn (maar het is een echt sjakochen madam, dus ik denk dat dat geen probleem gaat zijn).

Zaterdag reorganiseerde ik ook mijn bureau naar een stuk naaikamer.  Kader weg, stuk kast in de plaats waar ik al mijn lintjes, paspel, labeltjes enz op kan bewaren.


In de kast bovenaan bewaar ik mijn stoffen en onderaan steekt knutselmateriaal voor dochter lief, links in de open schappen staan mijn bloemschikboeken (want dit was een paar jaar geleden ook een hobby van mij die ik toch nog niet kan laten varen).

I love my room ook al is ze klein :)


2 opmerkingen:

  1. Een tas met hartjes zal vast in de smaak vallen!
    Zoveel mooie tassen, ik moet mij ook eens aan een eerste tas wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik denk dat je dochter heel erg blij gaat zijn hoor. Klein maar alles bij de hand dus de ideale naaikamer toch? En bloemschikken dat doe ik ook graag

    BeantwoordenVerwijderen