Totaal aantal pageviews

zondag 22 juni 2014

Rokjestijd


Gisteren eens in dochter haar kast geneusd.... en buiten 1 jeans rokje en 1 mooi uilenrokje en 1 hondenrokje in katoen (dat oma maakte) heeft kindlief niet veel rokjes meer om aan te doen (die niet te kort zijn, geen plekken op enz...) ... Mooie kleedjes, ja die heeft ze genoeg (maar daarmee kan ik haar toch niet op de kampen in de grote vakantie sturen hé).  En schorten en jeansbroeken dat wordt hier niet uit de kast gehaald... Een echt meisje .... dat wel :)
Dus vond ik dat het tijd werd om de overlock nog even boven te halen, de dochter stofjes te laten kiezen en er vlug een paar in elkaar te zetten.

Het was dus 

Door het mooie weer verhuisde ik mijn atelier naar ons terras, een ideale plaats om te ontspannen 

En dit rolde onder mijn machien vandaan:










 Dochterlief vond ze geweldig, en ze zijn duidelijk "speelproef"



2 opmerkingen: