Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 augustus 2014

Een nieuwe boekentas voor mijn kleine meid


Binnen 2 weken is het weer zover, de start van het nieuwe schooljaar.  Dochterlief gaat dit jaar al naar het laatste kleuterklasje... wat gaat de tijd toch snel, ik kan me nog zo de dag herinneren dat ze als kleine pruts naar het instapklasje trok...

Ik zag de voorbije week op het net een leuke workshop passeren bij Els Rits en schreef me in.
Nu zaterdag was het zover (geen verre verplaatsing voor mij want Els woont in het verlengde van mijn straat) nl. een boekentas maken.
Ik ging voor de kleuterboekentas en liet dochterlief op voorhand het stofje kiezen.  Na een hele dag zwoegen was dit het resultaat:







Het stofjes zelf is ribfluweel van Birdy Brown (te verkrijgen bij Els Rits) en de binnenkant heb ik afgewerkt met wit leder.  Dit laatste was echt geen lachtertje, want de boekentas werd dan ook nog eens verstevigd met Decovil.

Dochterlief vindt ze prachtig (en daar doen we het ook voor hé :)  )

Veel plezier volgend schooljaar mijn meisje xxx


3 opmerkingen:

  1. 1 van de mooiste uitvoeringen die ik al zag passeren op het net. Prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Die boekentas zal opvallen tussen de andere. Blijkbaar wonen wij niet zo ver van elkaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ik die ook bestellen??? Prachtig gewoon...

    BeantwoordenVerwijderen