Totaal aantal pageviews

maandag 22 september 2014

Celeste II n°4



Zonder woorden:





Vorige week gingen wij op uitstap naar de Efteling en schoonzussie trok een mooie foto van dochterlief met mezelf (deze wou ik toch graag even en met jullie delen)


Zaterdagmorgen kreeg ik de kans om te gaan rondsnuffelen in een oude stoffenwinkel die al lang toe is (het gebouw is verkocht en er komt een opkoper voor de stofjes).  Gelukkig ken ik de dochter van de ondertussen overleden eigenares en mocht ik toch even gaan kijken samen met haar.  Ik kocht er aan spotprijs leuke retrostoffen en diolen (wat ik er mee ga maken weet ik nog niet, maar ze zullen voor mezelf dienen, dat is een feit :)  )




En na enig getwijfel of ik wel dan niet zou gaan trok ik zaterdagmiddag met de dochter toch even richting Hasselt naar de Fashion Fair van LMV.  Daar ontmoette ik Katleen van Daaidieka (wat een leuke vrouw), kocht er 4 stofjes voor tassen voor mezelf en 2 stofjes voor dochterlief en nog wat tassenband en een boek om barbiekleding te maken voor dochterlief als ze wat ouder is.  Ik vond het een leuke beurs, echt niet druk, dus veel plaats om te kijken en stofjes te voelen.... 



5 opmerkingen:

  1. Zo'n mooie tas! Die kleuren in de bloem passen er echt heel mooi bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor mij was Hasselt veel te ver. Had het nu wat dichterbij geweest dan was ik ook geweest.Je tas is weer heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik vond het ook een toffe kennismaking! :-)

    BeantwoordenVerwijderen