Totaal aantal pageviews

woensdag 1 april 2015

Michelle tas

Ergens in Februari werd er op de FB pagina van De Stoffemiekes de vraagt gesteld of er mensen zijn die een patroon van een tas wilden testen..... ik stelde mij kandidaat.

Een paar dagen later kreeg ik van Heidi Versmissen van Neni Moustache de vraag of ik dit zag zitten... tuurlijk... geen twijfel aan.

Ik moet wel met schaamrode wangen zeggen dat het even duurde voor ik eraan begon, ja... veel werk en gebrek aan juist dat beetje tijd..... 

Maar begin maart werkte ik de tas uit... met een tevreden resultaat.




Als je lid bent van de FB pagina van De Stoffemiekes kan je dit patroon gratis downloaden bij de bestanden.  Ondertussen heeft Heidi ook al een FB group opgericht: nl.: Neni Moustache groep.
Daar kan je al het moois bewonderen.


Bedankt Heidi, het was een plezier ze te mogen testen... ik ben zeker nog kandidaat.




1 opmerking:

  1. Weer een leuke tas! Ga hem ook op mijn lijstje zetten.

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen