Totaal aantal pageviews

maandag 15 juni 2015

Welkom kleine Lars


Een paar weken geleden kwam kleine Lars ter wereld.  Ookal is de mama van Lars een frequente naaister, kon ik het mij toch niet laten ook zelf iets te maken (we kochten natuurlijk ook iets van haar lijst en ik legde ook op de naaischool nog iets bij voor hem).  

De mama is een vriendin van mij, haar man is een collega van mijn wederhelft, en wij als vrouwen gaan samen naar de naaischool en af en toe ook naar het naaikaffee.... redenen genoeg dus :)

Maar wat hé... een pamper zakje en spuugdoekjes alsook handdoeken zag ik haar al zelf maken... dus koos ik voor een dekentje met fleece langs de achterkant.

Ik ging hard op zoek naar het juiste stofje, want de mama van Lars is zot van Paddenstoelen.   Ik sprak Madeline de Stoffenmadam aan met de vraag of zij niets leuks meer liggen had (want op haar site zag ik niet direct iets staan), en het geluk lag mij voor de hand: ze had nog een mooi couponnetje liggen.  Ik vroeg haar een bijpassend stukje fleece en zij stuurde het dadelijk op... van een goede service gesproken :)

De ouders van Lars waren super blij met het dekentje... en zeg nu zelf, dekentjes kunnen ze nooit genoeg hebben.









5 opmerkingen:

  1. Leuk cadeautje. Inderdaad: dekentjes heb je nooit genoeg, ook niet als de kinderen al een beetje groter zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, en dekentjes komen altijd van pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk. En de paddenstoeltjes passen precies bij het 'kabouter' geboortekaartje als ik dat goed gezien heb op de foto's.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Past perfect bij het kaartje! Leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie combinatie en wat een geluk, het stofje past bij het kaartje!
    Van een dekentje hebben ze nog lang geniet hé. :-)

    BeantwoordenVerwijderen