Totaal aantal pageviews

vrijdag 28 oktober 2016

Bloggers for Life 2016

Toen ik khadetjes haar blogbericht zag verschijnen  over bloggers for life 2016 dacht ik meteen, wat een leuk initiatief....

Logo-bloggers-for-life.png wordt weergegeven


Samen met Annelies start Sarah weer een leuk idee op en deze keer voor de zieke kindjes op de dienst Kinderoncologie van UZ Gent.

Bij Sarah van Khadetjes kan je 4 weken lang patroontjes vinden om mee te naaien, vorige weken waren het oa de Knuffeldoekjes,



 en de toilletzak,




deze week is het een leuke vreetz'opper.




 Ik ben alvast benieuwd wat het volgende week gaat zijn.



Hier werden stofjes gezocht, en toilletzakjes werden gemaakt.















Aan de rits hing ik een gelukspoppetje... want elk kindje verdient toch een beetje geluk.

Hopelijk kunnen we veel lachjes toveren op deze kinderen hun gezichtjes..


Naaien jullie mee?





7 opmerkingen:

  1. 4 super mooie toiletzakjes! Die labeltjes en die gelukspopjes maken het echt af, alweer inspiratie opgedaan voor een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoveel mooi.
    tikkeltje jaloers: met deze deed ik niet mee want tasje maken kan ik niet zo goed ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mooi! Gelukkig zijn er fantastische tassen-naaisters als ij, want dit is degene die ik aan me liet voorbij gaan… Ze zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tovert alvast een glimlach op mijn gezicht!
    Dank je wel Cindy, wat een prachtexemplaren maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. En ik ben eigenlijk heel benieuwd waar je die labels haalde, ze zijn super!!

      Verwijderen
  6. die katjes komen van de Ikea hé, ik zag die daar toch onlangs. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen