Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 oktober 2016

Gelukkige verjaardag Moeke en zussie


Vorige week was het een feestweek in onze familie.  Zowel mijn zusje als mij mama waren jarig.

Het cadeau, dat was nen moeilijke... ze hebben al verschillende spulletjes van mijn hand gekregen, dus mijn inspiratie was een beetje zoek om iets origineels en leuks te bedenken, dus schoof ik het een beetje aan de kant.

Tot ik zaterdagnamiddag op het idee kwam (uitstel gedrag, u kent dat wel) langs het kruidvat te rijden en verwen productjes te gaan kopen.


Combineer dat met zelfgemaakte mandjes en tover een leuk cadeau.  (ik wist wel dat mijn zus fan was van het mandje... dus maar hopen dat het in de smaak viel)



Zusje is fan van paars



En mama van Oranje



Zalig toch die binnenkanten :)










En zo vertrokken we naar het etentje




De  cadeautjes werden door beide gesmaakt ... nageltjes werden direct gelakt en we konden vertrekken naar het jaarlijks eetfestijn van mijn papa zijn wielerploeg waar er lekkere mosseltjes te eten waren.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten